How teachers cope with multicultural education: Case of the Czech Republic ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Řešitelka: Dana Moree ve spolupráci s Universiteit voor Humanistic [ URL "http://www.uvh.n Cíl projektu: Hlavní výzkumná otázka této práce zní, jak se učitelé vyrovnávají s multikul Tato základní otázka byla zkoumána z vícero úhlů, z nichž každý je detailně rozpracován v kapitole knihy vzniklé na základě tohoto výzkumu. První čtyři kapitoly podrobují analýze s kontext: multikulturní situaci v České republice, vliv společenského kontextu na historick učitelů, transformaci vzdělávacího systému a konečně multikulturní výchovu a její interpre republice. Další tři kapitoly představují výsledky kvalitativního výzkumu, který se týká p multikulturní výchově a toho, jak s touto disciplínou zacházet. Výsledky projektu: Publikace Dana Moree (2008) How Teachers Cope with Social and Educational Transformation: Struggling with Multicultura the Czech Classroom. Bnešov: Eman ISBN: 978-80-86211-62-6 Dílčí výsledky pak jako článek: MOREE, D., Klaassen, C. & Veugelers, W. (2008). Teachers’ Multicultural Education in a Changing Society: the case of the Czech Republic. European Ed Research Journal, 7. ISSN 1474-9041 [ URL "http://eer.sagepub.com/content/7/1/60.full.pdf+